THIS IS SENT AROUND TO ALL NORWEGIAN NEWSPAPERS, PARLIAMENT, CONSPIRACY SITES, THOUSANDS OF PVT CONTACTS
AND HAS REACHED MILLIONS.
I DON'T HAVE TIME TO TRANSLATE IT.
TIL DEN NORSKE MEDIA/POLITIKERE,
Dette er en dokumentar som samboeren min, Renate og jeg har laget.
www.riksavisen.no...
'Our 2 cents in our corner of the world' hit the front page of Riksavisen!
Riksavisen is a Norwegian newspaper.
Here is the online version.
If we made the front page with this cheap/quick made documentary, do the math...
Please send this around to all your friends, tnx.
'Never doubt that a small group of thoughtful, committed citizens can change the world. Indeed, it s the only thing that ever has...'
Albert Einstein
Den har vært laget raskt og billig, men har allerede nådd millioner av mennesker verden over.
Den har hevet bevissheten til folk og inspirert dem slik at folk snakker sammen om dette til hverdagen.
Og slike tiltak skjer overalt i hele verden...
100 millioner amerikanere tror på The New World Order og at 911 var utført av Bush regjeringen.
At 9.sept. var utført eller 'oversett' av Bush regjeringen begynner å bli allmenn kunnskap blant oppegående mennesker på verdensbasis.
Internett har eksplodert på dette området, men media later som om det ikke eksisterer.
NÅ ER DET PÅ TIDE Å LYTTE TIL HJERTENE DERES!
Skyggeregjeringen manipulerer gode folk til å utføre onde gjerninger/arbeid for de.
De kommer til å dolke dere i ryggen når de ikke lenger har bruk for dere.
Hemmeligheten er ute, de klarer ikke lenger å jobbe i 'skyggene', slik de har gjort i århundrer.
DET ER FARLIGE TIDER VI LEVER I; OG TIDEN ER MYYYYE KNAPPERE ENN DE FLESTE TROR.
Det som står på spill er fremtiden til en hel rase, nemlig menneskeheten.
Dette inkluderer UNGENE deres også ,selvfølgelig!
Media er sentralnervesystemet til 'demokratien'.
Klarer dere å se ungene deres i øynene når de spør hvorfor de har en microchip i armen og ikke får leke og ha det gøy utenfor rammene som
diktatoterene kommer til å lage? Hvorforfor dere ikke gjorde noe?
Det eneste som trengs for å chippe oss er en ny false flag opperasjon som 911.
Siden 911 er blitt avslørt, må de 'øke antene'.
Ingen biter på noe sånt igjen, tom. 'the average Joe' vil skjønne det.
Jeg tør ikke å tenke engang på hva det neste blir, men jeg vet hvilke kategori vi snakker om.
Det ENESTE som kan stoppe NWO er folket.
DE ENORME MASSENE!
3-5% av befolkningen kjempet i Den Amerikanske Revolusjonen og den Franske Revolusjonen.
Og de vant...
NWO agendean vil rase som et korthus når massene våkner og ser at de vi betaler for å beskytte/hjelpe oss har faktisk gjort det tvert motsatte, av
den enkle grunn at de bruker oss til å drepe hverandre.
Nå er internettet kommet og for FØRSTE gang i historien har 'alle' i hele verden muligheten til å finne ut at samtlige kriger er basert på
løgner/false flag opperasjoner.
Vi har gått inn i en ny tid: INFORMASJONS ALDEREN
Kunnskap=Makt. Nå har de ikke monopol på 'forbudt kunnskap' lenger.
Dette da selvfølgelig på grunn av internettet, der man har tilgang til usensurerte nyheter og enooooooooooorme mengder informasjon.
Jeg er klar over at det er mye løgner, tull og enormt mye desinformasjon på nettet.
Desinformantene disse trillionerene,Illuminati, plasser ut på konspirasjons sidene gjorde jobben sin ved å skape forvirring fungerte lenge.
Men nå er det så mange annerkjente dyktige researchere ut i feltet, at 'the big picture' ser man krystall klart.
Man må gjøre research på researcherne på begge sider, da er det lett å skille støyen fra musikken.
Folk har funnet ut hvor korrupt verden er, media, helse industrien, mat industrien, bank systemet!!!!, religioner, utdannelse, chemtrailsene,
historien=his story (skrevet av seierherrene).
Taktikkene deres er blitt gjennomskuet for å nevne et par: Divide and Conqeur (Splitt og hersk) og Problem Reaction Solution.
Jeg håper dere gjør det rette og trykke
[edit on 25-8-2008 by CrushNWOorletourkids]