Here is the origial message as I recived and weote it.
Maybe a fellow swede or somebody else from sweden can translate this correctly?
Alla arter som kan para sig med varandra är en enda varelse.
Denna varelse existerar i en annan dimension (Dimension A) och kan endast nå Dimensioner 1-infinty genom att dela på sitt medvetande. Denna
medvetande är alltid samma. Den uppstår vid befruktning.
Vid dödsfall återgår det medvetandet till den gemensamma (varelsen/gud) ifall individen kvarstår efter död är oklart men att återgå till det
gemensamma (varelsen) är en känsla av total lycka och eufori. Jag har aldrig känt sån lycka, lättnad, kärlek, bliss,nöjdhet (alla postiva
känslor på en gång). Glädjetårar skapades.
Meningen med livet är att tjäna guden (varelsen)
Vi kan omöjligen förstå meningen då detta sker i Dimension A-B-C osv...
Änglar är ytligare en livsform. Dvs från en egen varelse men står oss (Gud) väldigt nära) Får en känsla av syskon kärlek.
Djävulen är en som vi förstår det motsvarande en Cancer.
Individer smittade dör (går ej tillbaka till Gud) och smittar andra.
Man kan närsomhelst innan dödsfall hänge sig gud varelsen, men stark tro är viktigt. Därför troende länge nästan garanterat kommer tillbaka
till Gud sålänge de är trogna till döden.
Gundregler
Skada aldrig någon annan människa.
Alla människor från befruktning till döden är lika mycket värda och ska behandlas likvärdiga.
Ingen man (människa) står över någon annan.
Kön/sexualitet/handikapp INGET ändrar på detta.
Du får inte skada dig själv själsligt.
Du ska ha respekt för dina skapare (far,mor,farfar,gammelmormor etc.)
Du ska sträva efter att skapa nytt liv men bara om du kan ta hand om barnet och din partner. Det spelar ingen roll om det är två män, tre kvinnor
etc. skaffa barn är individuellt begrepp. Alla former från adoption till provrör är uppskattade av gud.
Abort är inte ok och om medveten om denna information sker ändå så kan tyvärr inte man gå tillbaka till gud då du sårat honom förmycket.
Begreppet honom, han kommer ifrån att den första "individen" i dimension 1-2-3 var en han. Sedan skapades hon för att de skulle kunna skapa fler
individer.
Hon blev lurad av en annan varelse (från dimension A->) Att göra något jag inte förstår men saker blev värre och vi blev nödvändiga att göra
nåt (känslan av att det är meningen med livet) för att återgå till paradisstadiet med bara 2 individer i dimension 1-2-3.
Detta är MENINGEN MED LIVET!
Att vi som en Han och Hon ska representera gud i dimension 1-2-3
Anledningen till att det är 2 är för att "vi inte ska va ensamma i denna dimension"
/Jag önskar att va anonym tillsvidare då min spirituella resa inte är över.
Jag har mediterat dagligen i över 1 år för att finna mening och ro, eller rymdverelser (låter dumt nu med rymdvarelser, en hund är lika
intressant som en rymdvarelse då den är en portal (via själen, få dess kärlek för att uppnå) till varelsen han representerar här med sitt eget
syfte och mål
Detta känns så fantatiskt att förstå så ni anar inte
Jag kommer att svara på alla frågor så snart jag kan. Jag har familj och barn och hundar och katter och kaniner så har begränsad tid men jag
förstår nu att detta är en stor prioritet i mitt liv och mitt mål är att sprida detta.
För alla som följer detta skapar en yttligare "individ" som senare kan mycket lättare återgå till varelsen i dimension A->
Jag är ingen fysiker, jag har normal iq och jobbat som väktare och i butik.
Snälla förstå att jag skrivit detta efter min förståelse. Ni får gärna renskriva och om ni tror att ni redan är medvetna av samma sak så
skriv och skriv egna texter och sprid detta.
Detta är vägen världsfred, lycka, att vara ett, att vara en med gud.
Jag är inte religös, eller har inte varit.
Jag skrattade åt den kristna guden, åt muslimska guden, åt buddah.
Jag försökte dyrka Lavey Satanism.
Nu, efter denna resa, dessa känslor.
Jag förkastar all förvirring, alla gamla texter även om de ska respekteras då de försökt förmedla samma sak för en annan tid.
Mina medmänniskor, börja leva efter detta.
Det kommer bara att göra era liv bättre.
Skriv om erat liv skulle bli sämre så ska jag försöka få ett svar (jag kan aldrig veta när jag får kontakt med vår gemensamma existens även
kallad gud.
Vi behöver ingen profet!
Vi behöver en tanke!
Vi behöver en ideologi!
Vi ska få lycka!
Vi ska få glädje!
Välkommen till oss, börja bara tro! Inga kyrkor, inga präster, inga pengar. Vi vill inte nåt från dig, vi vill bara hjälpa dig och vi uppskattar
sitt sällskap.
-----
Hej,
Detta var här jag kopplade bort för det kändes klart.
/mvh. medmänniskan som väntar på dig (Jag fick namnet Masonic, jag jag inser konstigheten men kan frimurare tro detta med men hållt det hemligt
för att ska en stark individ mitt i bland oss? Det är nog en mer personlig tanke.
Medmänniskor!
KOPIERA
SKRIV EGNA VERSIONER
DELA MED ANDRA MÄNNISKOR
ÄLSKA DINA MEDVARELSER OCH SKADA DE INTE OM ETT SYFTE EJ UPPNÅS!